×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهید آیت‌الله رئیسی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت شهادت جان‌سوز شهدای خدمت اظهار کرد: به فرموده امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، یکی از چیزهایی که انسان را عاقبت‌به‌خیر می‌کند احسان به مردم است.

وی افزود: مصیبت و غم بزرگی که از فقدان خدمتگزاران همیشه صدیق و مردمی، رئیس‌جمهور شهید «آیت‌الله رئیسی» و دیگر همراهان شهید ایشان بر دل ما نشست، غمی بسیار جانکاه و سنگین است، شهادت جان‌سوز این شهیدان خدمت، را به رهبر مقتدر و فرزانه و ملت قهرمان، انقلابی و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

امام‌جمعه سلماس تصریح کرد: هر چند که حادثه بسیار سختی بود؛ ولی با عنایت پروردگار و به فضل الهی با وجود رهبری حکیم، اللهی نورانی و امتی آگاه خللی به تعبیر آقا در کار نظام نمی‌شود و این حرکت الهی بااقتدار و محکم ادامه می‌یابد.

طباطبایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله رئیسی را مجاهد، عالم، باکفایت، مردمی، خادم‌الرضا علیه‌السلام، توصیف کردند و از صفات بزرگوار، فداکار، عزیز، صمیمی، مخلص و باارزش برای وی استفاده کردند.

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی فردی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و همچنین در تشییع و تکریم شهید جمهور امواج انسانی ثابت کرد که این شهید بزرگوار یک ملت بود.

امام‌جمعه سلماس با اشاره به بارزترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی را ولایت‌مداری دانست که الگوی ویژه‌ای برای همه ما در تبعیت از رهبری است، تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی دارای شخصیتی بودند که در راه پیشرفت کشور جز خدمت به ملت بزرگ انقلابی ایران سر از پا نمی‌شناخت و رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود و مهم‌ترین شاخصه این شهید جمهور، ذوب‌شدن در ولایت بود.

طباطبایی خدمت به مردم را درس اصلی شهدای خدمت به مسئولان دانست و گفت: قدرشناسی مردم از شهدای خدمت، نشانگر اقبال مردمی از خدمت صادقانه است و تمامی مسئولان باید این شهیدان بزرگوار و گران‌قدر را در عرصه خدمت به مردم، الگو برای خود قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمن دوست ندارد که ما خدمات ارائه شده و واقعیت‌ها را در نظام اسلامی ببینیم؛ لذا وظیفه ما این است که هم ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح و هم عملکرد دولت شهید آیت‌الله رئیسی را در جامعه تبیین کنیم.

خطیب جمعه در آخر گفت: ولی‌فقیه یک مأمنی امن برای امت است ما باید شکرگزار نعمت لنگر این نظام باشیم. در این ماجرا کسی غصه‌ای نداشت و آب در دل مردم تکان نخورد تبلیغات گسترده بود، اما مردم خاطرجمع بودند که در پناه امن ولایت‌اند و هیچ آسیبی نخواهند دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.