×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان سلماس

در این نشست فرمانده سپاه سلماس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،شهدای دفاع مقدس،شهدای امنیت و شهدای  مدافع حرم و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت :از اصحاب رسانه شهرستان سلماس جهت فعالیت در عرصه خبررسانی بخصوص همکاری در انتشار اخبار مربوط  به سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می نمایم.

سرهنگ میر کاظمی زاده ضمن اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت:برنامه های متنوعی توسط بسیج سپاه شهرستان سلماس و حوزه های مربوطه تدارک دیده شده است که تعداد این برنامه ها ۳۰۰ برنامه در چهار محور  خواهد بود.
وی افزود:محور اول تجدید بیعت با ولی امر مسلمین،یادواره های شهدا،غبار روبی مزار شهدا،تجلیل از روحانیت از جمله مراسمات این محور می باشد.
میر کاظمی زاده محرومیت زدایی را  محور دوم برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی و محرومیت زدایی با برگزاری اردوهای جهادی از جمله مباحث پزشکی،دامپزشکی،عمرانی و خانه های محروم ،برپایی ایستگاه سلامت و کارگاه های مقابله با آسیب های اجتماعی در مناطق محروم اجرایی خواهد شد که گام موثری در خدمت رسانی به مناطق محروم می باشد.
وی اضافه کرد:محور سوم برنامه های هفته بسیج بصیرت افزایی و روشنگری می باشد که با برنامه های متعدد و دعوت از سخرانان محترم در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد و محور چهارم نیز برنامه های فضای مجازی هنری و فرهنگی با رویکرد امید و‌نشاط آفرینی خواهد بود که با همکاری رسانه های شهرستان اجرایی خواهد شد.
سرهنگ میر کاظمی زاده  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع غزه در چهل روز گذشته گفت:وجدان بشری و وجدان انسان های آزادی خواه امروز جریحه دار  شده است .
مقام معظم رهبری عملیات طوفان الاقصی را ضربه ای ترمیم ناپذیر برای رژیم غاصب عنوان کردند که به راستی نیز چنین است این عملیات قهرمانانه و هوشمندانه قدرت پوشالین اسرائیل غاصب را در هم شکست .
تعابیری که مقام معظم رهبری فرمودند ناشی از شکست رژیم صهیونیستی است چرا که روزی که بازدارندگی رزیم سفاک زمانی که فرا برسد زمان مرگ اسرائیل فرا خواهد رسید و امید است شاهد نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک باشیم.
وی با اشاره که انفعال غرب و سکوت در قبال این جنایت ها افزود:این نشانگر احساس خطر غرب است و بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب این کشور ها نیز شریک جرم رژیم نامشروع صهیونیستی هستند.
فرمانده سپاه سلماس با اشاره به اینکه امروز رژیم سفاک جنایات غیر قابل تفسیر و توجیحی را انجام می دهد افزود:این جنایات پایان صهیونیست را رقم خواهد زد و وحشت غرب در همین راستا می باشد که زمان نابودی اسرائیل فرارسیده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:ان شاالله پیروزی نهایی با امت اسلام،فلسطین و محور مقاومت اسلامی خواهد بود  و در این پیروزی افسران جنگ نیز شریک خواهند بود چرا که با اطلاع رسانی به موقع،صحیح و موثق در نمایاندن چهره کثیف اسرائیل به جهانیان  گام مهمی در مسیر نابودی اسرائیل برمیدارند.

خبرنگار:محمدرضا فرخیان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.