×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: تفرقه و ایجاد ناامنی هدف اصلی دشمنان است

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تفرقه و ایجاد ناامنی در برهه کنونی را هدف اصلی دشمنان نظام دانست و گفت: مردم با هوشیاری و آگاهی دشمن را ناکام می‌گذارند.

سردار سرتیپ رحیم جهانبخش عصر یکشنبه در مراسم صلح و سازش بین دو طایفه در منطقه دشت بیل شهرستان اشنویه با بیان اینکه اسلام دینی جامع و کامل و دین مهربانی و رحمت است، افزود: دشمن از ابزارهای مختلف در جهت ضربه زدن به کشورمان استفاده کرده ولی در تمام جبهه‌ها با هوشیاری مردم ناکام مانده است.
فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: اکنون استراتژی بدخواهان ایجاد ناامنی نقطه‌ای در سراسر کشور است که این توطئه هم با هوشیاری مردم خنثی شده و ناکام خواهد بود.
وی با بیان اینکه هدف اصلی از ایجاد ناامنی توسط بدخواهان وابسته کردن کشورها است، یادآور شد: توسعه، پیشرفت، رشد اقتصادی در گرو امنیت پایدار است و اکنون مردم باید برای تحقق این اصل مهم، با هوشیاری عمل کنند.
سردار جهانبخش اضافه کرد: ایجاد هرگونه ناامنی و در هر سطحی در مسیر اهداف بدخواهان است و سبب عقب ماندگی می‌شود.
وی با بیان اینکه نقش ریش سفیدان و معتمدان در حل مسایل اساسی ضروری و برجسته است، گفت: با وساطت رییس ایل هرکی، اعضای شورای تامین شهرستان اشنویه و برخی معتمدین محلی اختلاف ۲ طایفه در این منطقه منجر به صلح و سازش شد.
به گزارش ایرنا، اواسط خرداد گذشته، چند نفر بدلیل اختلاف و نزاع خانوادگی در خیابان آزادگان ارومیه درگیر شدند،  این درگیری منجر به تیراندازی شده بود.

سرنشینان خودرو سواری پژو که با سلاح گرم به سمت طرف مقابل شلیک کرده بودند و طرف مقابل از ۲ طایفه ساکن در منطقه دشت بیل اشنویه هستند در این آیین با وساطت فرماندار اشنویه و فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اختلاف دو طایفه حل و در نهایت منجر به صلح و سازش بین طرفین شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.