×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری پویش مشق مهربانی در آذربایجان‌غربی/ حدود ۱۹ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری پویش مشق مهربانی در استان گفت: در این قالب، ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده است.

 پروین محمدپوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پویش در راستای تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان تحت پوشش همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم اجرایی شده و خیّران با ما در این خصوص همکاری دارند.

وی اضافه کرد: از این میزان، برای هر دانش آموز نیازمند ۱۰ میلیون ریال در راستای خرید نوشت افزار در  نظر گرفته شده و یک‌هزار و ۸۸۵ نفر از این طرح بهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: حدود هفت هزار دانش آموز اعم از حمایتی و توانبخشی تحت پوشش این نهاد در استان قرار دارند.

محمدپوری اظهار کرد: سال گذشته نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال برای این دانش آموزان هزینه شد که امیدواریم امسال با همراهی خیّران و مردم، این رقم افزایش یافته و بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

 نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، همه ساله پویش ها و جشن هایی را برای دریافت کمک از سوی خیّران و مردم در راستای ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند در ایام آغازین سال تحصیلی برگزار می کنند.

حدود ۹۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.