×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهاد بهسازی و آسفالت راههای روستائی شهرستان سلماس در سال ۱۴۰۲

فرماندار شهرستان سلماس از افزایش حجم بهسازی و آسفالت راههای روستائی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
ذبیح الله کاظمی گفت: جهاد بهسازی و آسفالت راههای روستائی در سلماس یکی از مهم‌ترین رویکردهای مثبت حوزه عمرانی طی سالجاری بود که با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محقق شد.
وی افزود: امسال ۲۰ کیلومتر از محورهای روستائی دلرزی، مسیر توریستی آبگرم، چوپانلوی علیا و سفلی و بخش اعظمی از راه ارتباطی گبرآباد، گل آدم و دریک شهرستان بهسازی و آسفالت شده است.
کاظمی ادامه داد: با اتمام بهسازی و آسفالت پروژه های مذکور در شهرستان، جمعا ۲۲ روستا با جمعیتی بالغ بر حدود ۱۰۰۰۰ نفر از مردم منطقه از نعمت آسفالت مناسب بهره مند شدند.
کاظمی در رابطه با اجرای ۱۲ کیلومتر از روکش آسفالت راههای مواصلاتی شهرستان نیز گفت: با توجه به نامساعد بودن سطح روسازی برخی از محور های اصلی و روستائی این شهرستان، امسال راههای روستایی میناس، خان تختی، کوزه رش به حاجی جفان و مهمتر از همه حدفاصل سه راهی آبگرم تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان از سمت مسیر اصلی سلماس – ارومیه و بخشی از مبادی ورودی و خروجی تقاطع غیر همسطح مغانجوق واقع در راه اصلی سلماس – خوی مورد عملیات اجرایی قرار گرفتند.
فرماندار شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه های اجرایی روکش آسفالت راههای روستایی تمر، شورگل، سنجی، آشناک، بروشخوران نیز از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشخص شده که بلافاصله پس مساعد شدن شرایط آب و هوایی مناطق یادشده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
ذبیح الله کاظمی یادآور شد: برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای روکش آسفالت راه اصلی سلماس – خوی، محدوده گردنه قره تپه و راههای روستایی قره قشلاق، آبگرم و کوزه رش نیز انجام شده که حال حاضر از طریق دستگاه متولی در مرحله سیر مراحل قانونی و پیمانسپاری کار قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.