×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدارس شهرستان‌های خوی، چایپاره، سلماس و سردشت یکشنبه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس شهرستان‌های خوی، چایپاره، سلماس و سردشت روز یکشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل و روند آموزش به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

به گزارش سلماس پرس در اطلاعیه صادر شده که شنبه شب در اختیار این رسانه قرار گرفت، آمده است: تصمیم بر غیرحضوری شدن مدارس شهرستان خوی، سلماس و چایپاره در پی وقوع زلزله و پس لرزه‌های ناشی از زمین لرزه امشب و به جهت استمرار آنها بوده است.

این اطلاعیه می افزاید: با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ طی روز یکشنبه بصورت مجازی است و در بستر سامانه شاد، استمرار می‌یابد.

مدارس ابتدایی شهری و روستایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان سردشت نیز به جهت بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه ۹ بهمن غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد گرفت.

به گزارش سلماس پرس، بارش برف از بامداد شنبه هشتم بهمن ماه در شهرهای جنوبی و از عصر امروز در دیگر مناطق مرکزی و شمالی آذربایجان غربی شروع شده و همچنان ادامه دارد.

همچنین زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) دقایقی پیش شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.