×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
77 مصوبه در راستای شتاب بخشیدن به روند توسعه و محرومیت زدایی از سلماس به تصویب رسید
عطا بهاری

محمدصادق معتمدیان بامداد پنجشنبه در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان سلماس برگزار شد، در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: از این تعداد، 72 مصوبه عمرانی و زیرساختی است که اغلب طرح‌های مدیریت شهری، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، آموزشی و حوزه ارتباطات را شامل می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: پنج مصوبه نیز در حوزه اقتصادی به تصویب اعضا رسید که طبق برنامه ریزی انجام شده، برای رفع برخی از مشکلات اقتصادی سلماس نتیجه بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی استانداری آذربایجان‌غربی هفته گذشته به صورت میدانی در شهرستان سلماس حضور داشته و پس از شناسایی مطالبات و انتظارات مردم، اقدام به بررسی کارشناسی و ارزیابی داده‌ها با حضور معاونان استاندار کرده است، ادامه داد: بازدید از شهرک‌ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلماس و بررسی آخرین وضعیت  مشکلات آنها دستاوردهای موثری داشت که با پیگیری های ملی برخی از این مشکلات قابل حل شدن هستند.

معتمدیان بیان کرد: طی تماسی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی کشور داشتیم، مقرر شد تا برای آماده کردن منطقه ویژه اقتصادی سلماس جهت جذب سرمایه گذار، اقدامات مشارکتی با شهردار سلماس صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی هدف از سفرهای شهرستانی را دیدار بدون واسطه با مردم و اشرافیت به مشکلات استانی عنوان کرد و افزود: بازدیدهای میدانی ‌مدیران جهت اطلاع از مشکلات مردم و خدمات رسانی به آنان ضروری است و ادامه دار خواهد بود.

معتمدیان گفت: حضور مدیران در بین مردم جهت افزایش اعتماد عمومی موثر خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.