×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازرسی از نانوایی های آذربایجان غربی تشدید می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازرسی از نانوایی های استان با همکاری اداره کل تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی تشدید می شود.

جواد کرمی روز سه شنبه در چهارمین جلسه کارگروه آرد و نان استان افزود: این اقدام در راستای کاهش تخلفات در زمینه وزن و چانه های نانوایی ها و جلوگیری از کم فروشی انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ساماندهی آرد و نان استان نیز موضوعی است که در امر تشدید بازرسی ها مورد توجه است.

وی با اشاره به نظارت دقیق تر از طریق سامانه نانینو بر نانوایی های آزادپز بیان کرد: طی ۱۰ روز آینده با توجه به تکمیل مدارک نانوایان مذکور کارت خوان بانک به این واحدها تحویل می شود و به واحد هایی که از طریق کارگروه های شهرستان مورد تایید قرار گرفته اند نیز بعد از طی مراحل قانونی لازم کارت بانکی تخصیص می یابد.

کرمی اظهار کرد: دقت و بررسی دقیق مدارک واحدهایی که قصد تغییر نام صاحب واحد و یا پروانه فعالیت دارند نیز موضوعی است که مورد توجه کارگروه است.

به گزارش سلماس پرس در این جلسه با توجه به اختیارات کارگروه و وصول برخی گزارش ها و بازرسی های به عمل آمده در خصوص تخلف برخی نانوایان تصمیات لازم مبنی بر کسر سهمیه این نانوایان اتخاذ شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.