×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۸۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک باند قاچاق در آذربایجان‌غربی کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گفت: از اعضای این شبکه، ۲۸۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

به گزارش سلماس پرس از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: با دریافت اخباری در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه توسط باند حرفه ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضایی ماموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، تریلی مورد نظر را در محور ارومیه – مهاباد شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازرسی از تریلی، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد شده بود، کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش ادامه داد: در این خصوص چهار نفر دستگیر و به همراه ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری توقیفی برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان مواد فروشان و معتادان متجاهر، از همراهی مردم آذربایجان غربی که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می دهند، قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.