×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصرف بنزین در شمال آذربایجان‌غربی ۱۳.۶ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف بنزین در شمال آذربایجان غربی طی ایام نوروز امسال رشد ۱۳.۶ درصدی نسبت به نوروز سال گذشته داشت.

احمد مجرد افزود: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین بالغ بر ۳۳ میلیون لیتر بنزین در سطح مرکز آذربایجان‌غربی و شهرهای شمالی مصرف شد.

وی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته اضافه کرد: ترددها و مسافرت‌های نوروزی سهم بسزایی در افزایش مصرف بنزین در سطح منطقه داشته است که با ذخایر مناسب و بجایی که در این بخش اعمال شده بود، شاهد هیچ گونه مشکلی در رابطه با تامین سوخت نوروزی نبودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و وجود چهار پایانه مرزی و افزایش چشمگیر ورود مسافر به آذربایجان‌غربی در تعطیلات عید سال جاری ادامه داد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در این مدت تمامی ۱۶۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی سطح استان به هموطنان خدمات ارائه دادند.

مجرد اظهار کرد: واحدهای عملیاتی و بازرسی منطقه ارومیه نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از کلیه جایگاه‌های سطح منطقه موجبات تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم آوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.