×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصرف بنزین در منطقه ارومیه ۱۲ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از آغاز تعطیلات نوروی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد رشد داشته است.

احمد مجرد با تاکید بر مدیریت سفر و مصرف بنزین توسط شهروندان و مسافران اظهار کرد: رکورد جدید مصرف بنزین در سطح کشور و منطقه ارومیه ثبت شد و با آغاز تعطیلات و افزایش سفرهای نوروزی به آذربایجان‌غربی، مصرف بنزین در مرکز استان و نواحی تابعه به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

وی افزود: با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۲ درصد رشد به ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر رسید و در حال حاضر متوسط مصرف بنزین روزانه در مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی به رکورد جدید ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار لیتر رسیده است.

مجرد با اشاره به آخرین وضعیت مصرف بنزین به تفکیک نواحی تابعه گفت: مصرف بنزین در بازه زمانی مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در مرکز استان به ۷.۴ درصد، سلماس به ۶.۵ درصد، خوی به ۲۲.۷ درصد و ماکو به ۲۱.۳ درصد رشد رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از علت‌های اصلی ثبت رکورد مصرف بنزین در نواحی خوی و ماکو را رغبت مسافران نوروزی در انتخاب مرز رازی و بازرگان برای سفر به کشور ترکیه اعلام کرد.

مجرد با بیان اینکه ناحیه ماکو با ثبت رکورد مصرف بنزین ۴۷ درصدی در صدر جدول منطقه قرار دارد افزود: ثبت بیشترین رکورد مصرف بنزین مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در سطح منطقه بوده که در مقایسه با ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: وضعیت ذخیره سازی سوخت بخش حمل و نقل در انبارهای نفت منطقه و کلیه جایگاه‌های سوخت در حد متعارفی بوده اما نیاز به صرفه جویی و مدیریت سفر رانندگان در مصرف بنزین است.

به گزارش سلماس پرس در تمامی جایگاه‌های این استان، شماره تلفن‌های رسیدگی به شکایات مردمی و ۰۹۶۲۷ مرکز ارتباطات مردمی نصب شده که به محض دریافت شکایت از جایگاه‌ها ضمن تماس با مشتری جهت حضور اختیاری در همان جایگاه به شکایت مذکور در حضور مدیر جایگاه و نماینده ناحیه رسیدگی و رضایت مشتری جلب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.