×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی سلماس به سرمایه گذاران شروع شد

دکتر امیر جعفرزاده سخنگوی شورا و عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلماس با اعلام این خبر افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پی فعالیت های شهرداری سلماس بعنوان متولی منطقه ویژه اقتصادی امروز اعلام میداریم که واگذاری اراضی مورد نیز سرمایه گذاران که طرح های خود را ارایه داده اند شروع شده است و پروسه جذب سرمایه گذار برای این منطقه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سلماس، جزو مناطق اقتصادی مصوب در آذربایجان غربی است و با شروع واگذاری زمین و حضور اولین گروه از سرمایه گذاران آرزوی دیرینه مردم سلماس در این زمینه محقق خواهد شد.
جعفرزاده با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذار افزود:منطقه ویژه اقتصادی سلماس پتانسیل های بی نظیری دارد و در صورتی که این پتانسیل ها به سرمایه گذاران شناسانده شود شاهد این خواهیم بود که بسیاری از سرمایه گذاران در قالب شخصیت های حقیقی و حقوقی این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب خواهند نمود و همین امر باعث رونق روز افزون این منطقه خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر سلماس با اشاره به تسهیل واگذاری زمین به سرمایه گذاران اضافه کرد:از صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و صادرکنندگان دعوت میکنم تا نسبت به درخواست واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی سلماس اقدام کنند چرا که اراضی مناطق ویژه اقتصادی طبق قانون با کمترین تشریفات در اختیار فعالان این عرصه قرار می گیرد و این نیز از بزرگترین مزیت های این مناطق محسوب می شود.
جعفرزاده در خاتمه گفت:باور داریم که با حمایت از سرمایه گذاران مسیر توسعه را برای سلماس میتوان هموار نمود چرا که سلماس ظرفیت های اقتصادی بی نظیری دارد که باید آن ظرفیت ها را با همدلی و اتحاد به شکوفایی برسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.