×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴۳ طرح عمرانی حوزه بهداشت آذربایجان غربی در دست احداث است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۴۳ طرح عمرانی بهداشتی در نقاط مختلف استان در دست احداث است که با اتمام آنها گام بلند دیگری در حوزه عدالت بهداشتی درمانی برداشته خواهد شد.

دکتر امین ولی زاد  در دیدار با مسوول بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: این طرح ها در حوزه های مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت است که در شهرستان های مختلف به اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد: در ۲ سال گذشته ۲ بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر و شهید رجایی شاهین دژ در جنوب آذربایجان‌غربی که طرح هایی نیمه تمام بودند، به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: همچنین برای تکمیل و راه اندازی ۲ بیمارستان دیگر در شهرستان های نقده و اشنویه اقدامات لازم صورت گرفته و در حال اتمام این طرح ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر اقدامات زیربنایی، تمهیدات خوبس نیز در حوزه پژوهشی در استان داشته ایم و شرکت های دانش بنیان در مدت فعالیت دولت سیزدهم در استان ۲ برابر شده است.

ولی زاد تاکید کرد: با توجه به روند ایجاد شده، حوزه بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم جهش قابل توجهی داشته و همه شاخص ها روند افزایشی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.