×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دوره سواد رسانه‌ای مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی برگزار شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص سواد رسانه ای گفت: استقبال خوبی را در این خصوص شاهد بودیم و ۱۱۴ مدیر بخش های مختلف در این دوره حضور یافتند.
حسین سپهری افزود: برگزاری این دوره جزء مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای ارتقای شاخص های سواد رسانه ای در مدیران بود که خروجی خوبی نیز در این خصوص داشتیم.
وی اضافه کرد: این دوره، از جمله مهمترین و ضروری ترین دوره های برگزار شده برای مدیران در آذربایجان غربی بود که به مدت ۲ روز با حضور اساتید برتر حوزه رسانه، ارتباطات و سواد رسانه ای برگزار شد.
وی با بیان اینکه رسانه و شبکه های اجتماعی در دنیای امروز به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است، اظهار کرد: موضوع سواد رسانه‌ای و جهاد تببین از مطالبات مقام معظم رهبری است که بارها در بیانات ایشان مطرح شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه علاوه بر سواد، اخلاق و فرهنگ رسانه نیز باید مورد توجه قرار گیرد و همین امر در دوره اجرا شده نیز مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران گامی مهم در امیدآفرینی است.
سپهری، رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان ذکر کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه پاسخگویی، شفافیت و تببین اقدامات پیش قدم باشند و با انتقادپذیری، زمینه را برای ارتقای شاخص های حوزه ماموریتی خود فراهم کنند.
وی تاکید کرد: البته فعالان رسانه ای نیز باید با همدلی و همفکری با ابزار قدرتمندی که در اختیار دارند، در جهت امید آفرینی و اعتماد سازی مردم تلاش کرده و در بیان مطالب هم علاوه بر بازگو کردن واقعیت ها، نقاط قوت و ضعف را هم تبیین کنند تا زمینه برای رشد استان فراهم شود.
وی تاکید کرد: در نظر داریم در آینده نزدیک نیز دوره آموزشی برای روابط عمومی های آذربایجان غربی برگزار کنیم که در این خصوص نیز از نظرات صاحبنظران و کارشناسان این حوزه بهره مند خواهیم شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.