×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجمع مردم سلماس در محکومیت کشتار وحشیانه کـودکان غزه

تجمع باشکوه مردمی در سلماس در محکومیت کشتار وحشیانه کـودکان مظلوم غزه برگزار شد.

همزمان با سراسر استان آذربایجان غربی این تجمع باشکوه صبح شنبه ۲۷ آبان ماه در پی محکومیت کشتار ددمنشانه مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سلماس با حضور پرشور مردم ولایی و غیور سلماس برگزار شد.

در این تجمع حجت الاسلام والمسلین طباطبایی امام جمعه سلماس گفت: عملیات قهرمانانه و هوشمندانه طوفان الاقصی نشان داد که قدرت رژیم غاصب صهیونیستی پوشالی است و این رژیم منحوس به شدت آسیب پذیر می باشد که جا دارد بر بازوی قهرمانان مجاهدت که خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده اند بوسه زد که این هیمنه پوشالین و دروغین را درهم شکستند.
امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه شتافتن به سوی مظلوم در صورتی که او از ظلم ناله می کند از ضروریات دین اسلام است گفت:ملت مجاهد ایران و سایر ممالک اسلامی در حقانیت فلسطین به فریاد مظلومان رسیده اند و امروز شاهد آن هستیم که تجمعات مردمی با شکوهی در سراسر ایران برای همدلی با مردم مظلوم غزه برگزار شده است.

حمله به بیمارستان ها و مدارس نشانگر حیوان صفتی رژیم صهیونیستی است

سید ابراهیم طباطبایی با بیان اینکه حمله بیمارستان ها ازجمله بیمارستان الاهلی المعمدانی،شفا و چندین بیمارستان و مدرسه دیگر حیوان صفتی و درنده خویی این رژیم سفاک را به جهانیان نشان داد اما مجامع بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل گویی این جنایت هارا نمی بینند و بطوریکه شاهد بودیم سازمان ملل با تعلل بسیار آتش بس اعلام کرد و رژیم غاصب آن را نادیده گرفت و نشان داد که این غده سرطانی به هیچ چیزی پایبند نیست و خوی حیوانی این رژیم کودک کش صرفا با کشتار کودکان بی گناه رضایت می یابد می شود و حتی کار به جایی رسیده که به نوزادان نارس در بیمارستان ها که زیر دستکاه های مخصوص هستند رحم نمی کند و نوزادان را نیز شهید می کند.
حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم طباطبایی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که ماشین کشتار راه انداخته و همواره به بهانه های مختلف زنان بی دفاع و کودکان بی گناه را شهید می کند و اگر امروز نیروهای قهرمان مقاومت اسلامی ، مجاهدانه در مقابل این رژیم کودک کش ایستاده به این دلیل است که به نصرت الهی ایمان دارند و یقین دارند که همواره حق بر باطل پیروزچرا که این وعده الهی است و ان شاالله همه دنیا پیروزی فلسطین مظلوم را به نظاره خواهد نشست.
وی افزود:حقوق بشری که آمریکای خونخوار و اسرائیل جنایتکار از آن دم میزنند مایه ننگ است چرا که در نظر اینها کودک کشی افتخار است و امروز مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی در مقابل نسل کشی و جنایتهای اسراییل سکوت کرده اند و نشان دادند عملکردشان در دنیا بر مبنای معیارهای دوگانه و سلیقه ای است و با توجه به منافع امریکا و اسرائیل حرکت می کنند.
امام جمعه سلماس افزود:امروز غزه زیر آوار ویرانی نمانده است بلکه سازمان هایی که مدعی حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه است زیر آوار خفت مانده اند و سکوت اختیار کرده اند و وضعیت کنونی غزه نشان از ناکارامدی این سازمان ها می باشد.

رژیم صهیونیستی بنا به وعده صادق مقام معظم رهبری رفتنی است

امام جمعه سلماس در ادامه گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از همیشه در بین جهانیان منفور است و تجمعات حمایت از فلسطین در تمام دنیا نشانگر نفرت بیش از اندازه مردم دنیا از این رژیم نا مشروع است.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با بیان امروز فلسطین مدافع اسلام در مرز کفر است افزود:روزی این مردم قهرمان با سنگ به مصاف کفر می رفتند و امروز مجهز به موشک و راکت شده اند که این روند نابودی اسرائیل را تسریع می کند و خواب را بر اشغالگران حرام نماید.
امام جمعه سلماس خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر اسرائیل که امروز در تمامی جهان شنیده می شود و امروز نیز در سلماس این شعار طنین انداز شد پایه های لرزان رییم کودک کش صهیونیستی را سست تر می کند و در آینده خواهیم دید این رییم به مانند خانه عنکبوت فروخواهد ریخت و پیروزی نهایی با مردم قهرمان و شجاع فلسطین می باشد.
امام جمعه سلماس در خاتمه گفت:عشق به شهادت عامل شجاعت بی بدیل نیروهای مقاومت اسلامی است و ان شاالله با تداوم این شجاعت ها شاهد روزی باشیم که انتظارش را می کشیم و نابودی اسرائیل را شاهد باشیم.

خبرنگار :محمدرضا فرخیان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.