×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهار اتش سوزی خودرو بدون راننده در جاده سلماس

آتش نشانان سازمان اتش نشانی سلماس عصر امروز چهارشنبه به کمک و مهار حریق یک دستگاه خودرو سمند در جاده سلماس شتافتند در حالی که هیچ اثری از راننده یا سرنشین احتمالی ان در صحنه نبود.

سرپرست سازمان اتش نشانی سلماس  اظهار داشت: ساعت ۱۷:۴۵ به آتش نشانی اعلام کردند که خودرویی در پنج کیلومتری جاده سلماس آتش گرفته است.
مرتضی بابازاده افزود: ماموران آتش نشانی پس از اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شدند و در عرض پنج دقیقه خود را بر سر صحنه رساندند.

وی افزود: به دلایلی که هنوز مشخص نیست، راننده این خودرو پس از اتش سوزی صحنه را ترک کرده بود.

وی گفت: بر ‌اساس شواهد آتش از داخل خودرو شعله ور شده به نحوی که موجب سوختن کابین و قسمت جلو ان خودرو شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ دقیقه زمان صرف خاموش کردن این آتش‌سوزی شد افزود:این حادثه هیچ مصدوم و فوتی نداشت.

بابازاده گفت: پس از اطفا حریق ،خودرو مورد نظر تحویل مقامات قضایی داده شد.

مخزن سوخت یک واحد جوجه کشی در مهاباد طمعه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: مخزن ۳۰ هزار لیتر سوخت یک واحد جوجه کشی در این شهرستان طعمه حریق شده بود که با کمک و حضور به موقع آتش نشانان مهاباد و میاندوآب مهار شد.

سردار فداکار افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر آتش سوزی گسترده در یکی از واحدهای جوجه کشی فعال واقع در محور مهاباد – میاندوآب در نزدیکی روستای برده رشان بلافاصله اعزام اکیپ های آتش نشانی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به حجم آتش سوزی ۲ اکیپ از آتش نشانی میاندوآب و یک اکیپ از شهر گوگ تپه نیز به دلیل نزدیکی به مکان حریق حضور یافته و آتش با تلاش امدادگران پس از یک ساعت مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد اضافه کرد: این حادثه به دلیل نشست مخزن سوخت گازوئیل و نزدیکی آن به موتور برق این جوجه کشی، براثر اتصال برق اتفاق افتاد که با تلاش آتش نشانان از سرایت حریق به محل‌نگهداری جوجه‌ها و مزارع کشاورزی اطراف آن جلوگیری شد.

فداکار با بیان اینکه میزان خسارت این آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارت جانی به همراه نداشت.

هم‌اکنون آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.