×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
‌اولتیماتوم دادستان سلماس به ارازل اوباش و مخلان نظم و آسایش جامعه

اراذل و اوباش از سلماس یا بیرون بروند و یا خود را اصلاح کنند در غیر این صورت در شهری که بنده به عنوان مدعی‌العموم مشغول خدمت هستم مطمئنا جایی برای این افراد وجود ندارد.

خداکرمی دادستان سلماس با بیان اینکه دستگاه قضایی و ضابطین هیچگونه اخلال در نظم و امنیت جامعه را بر نمی تابند گفت:به تمام ارازل و اوباش سطح شهرستان سلماس که با اقدامات گوناگون از جمله تظاهر به قدرت نمایی،قداره کشی،مزاحمت خیابانی،عربده کشی و استفاده از سلاح سرد و گرم سعی در خدشه دار کردن آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند هشدار میدهیم که دستگاه قضایی به شدیدترین حالت ممکن،بدون اغماض و تخفیف با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی به مردم اطمینان خاطر داد برخورد ها با افراد هنجار شکن به سمتی خواهد رفت که هیچ احدی جرات تعدی به حقوق مردم و سلب آسایش مردم را نخواهد داشت و کوچکترین اقدام ارازل و اوباش با سخت ترین برخورد قضایی همراه خواهد بود.

این مقام قضایی در ادامه به ضابطین محترم قضایی دستور داد حسب مورد در صورت مشاهده اقدامات مخل امنیت و آسایش جامعه با لحاظ مشهود بودن جرم نسبت به دستگیری متهمین اقدام و مراتب بلافاصله به دادستانی گزارش داده شود.

در پایان از عموم شهروندان عزیز سلماسی درخواست میشود در صورت مشاهده موارد اعلامی در اسرع وقت موارد را به پلیس ۱۱۰ و تلفن پلیس اطلاعات و امینت عمومی ۰۴۴۲۱۸۳۲۱۵۸ اطلاع دهند.

لازم به ذکر است دیدار دادستان سلماس با مردم شریف شهرستان همه روزه در دفتر دادسرا انجام میپذیرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.