×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان سلماس برگزار شد

 

در این مراسم که با حضور امام جمعه محترم،فرماندار و اعضای شورای تامین برگزار شد از خدمات خبرنگاران سلماس پرس در عرصه اطلاع رسانی تجلیل بعمل آمد.

امام جمعه سلماس در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین عرضه خبر و اطلاع رسانی گفت:مقام معظم رهبری میفرمایند خبرنگاران پیش قراولان حفظ ارزش های نظام و مرزهای فرهنگی هستند.

وی افزود:ارزش های جامعه اسلامی،قانون و عدالت باید در فعالیت رسانه ها رعایت شود و امید آفرینی و انگیزه افزایی باید سرلوحه کار سانه ها قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین طبابایی اضافه کرد:به هر اندازه که مطبوعات علمی و فرهنگی کار کنند به همان اندازه شاهد افزایش علم و فرهنگ جامعه خواهیم بود این عرصه بخصوص عرصه فضای مجازی به حدی خطیر است که مقام معظم رهبری می فرماید من اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور می شدم.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه فعالیت در عرصه مطبوعات کار بسیار خطیری می باشد افزود:امروز دشمن نمیخواهد جوانان به طرف علم و به سمت کارهای فرهنگی و اجتماعی بروند بلکه با تبلیغات گسترده استکبار در پی این هستند تا جوانان به سمت ولنگاری بروند که رسانه های میتوانند در خط مقدم این تهاجم نقش آفرینی کنند.

وی نقد را از اجزای جدایی ناپذیر رسانه عنوان کرد و افزود:نقد منصفانه توام با راهکار و انصاف میتواند موجبات پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر جامعه را فراهم آورد که امیدواریم رسانه های فعال در شهرستان سلماس با توجه به این موارد همچنان در طریق پیشرفت شهر سلماس قدم بردارند.

غنی زاده،فرماندار سلماس در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت:از زحمات خبرنگاران و فعالین محترم عرصه مطبوعات و خبررسانی نهایت تقدیر و تشکر را داریم که با همت شبانه روزی در عرضه آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه فعالیت دارند.

وی افزود:در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام فعالیت ها وحرکات مسئولین مستلزم پاسخ هست و تمام مسئولین باید در مقابل مردم و رسانه ها پاسخگو باشند و هیچگاه نباید از پاسخگویی شانه خالی کنند.

فرماندار سلماس با اشاره به اینکه موفقیت های حاصل شده و پیشرفت های بدست آمده در عرصه های گوناگون در شهر مدیون و مرهون فعالیت خبرنگاران است افزود:امیدوارم همواره فعالیت رسانه ها در راستای تحکیم وحدت و اتحاد باشد و خبرنگاران و مسئولین پا به پای هم در طریق شکوفایی شهر قدم بردارند.

غنی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:فرمانداری سلماس و تمامی ادارات و نهادهای ذیربط آمادگی کامل برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات را دارند و رسانه ها نیز باید در امر انتخابات نقش مثبت و موثر ایفا نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.