×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار آذربایجان‌غربی: امانت‌دار مردم و نظام در انتخابات هستیم

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت بعنوان مجری انتخابات بدنبال برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از طرفداری از نامزدهاست، گفت: ما امانت‌دار مردم و نظام در انتخابات هستیم.

به گزارش سلماس پرس از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در همایش فرمانداران آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر استان دارای یک ستاد انتخابات است، افزود: فرمانداران وظایف و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات را اجرا کرده و با استقلال کامل و در چارچوب قانون، عمل کنند.

وی اضافه کرد: تعامل با نمایندگان مجلس تا موعد برگزاری انتخابات به گونه‌ای مدیریت شود که شائبه انتخاباتی نداشته و در چارچوب قانون باشد.

معتمدیان تلاش برای اعتمادسازی در جامعه را ضروری دانست و ادامه داد: خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته و با اطلاع رسانی درست، مستند و به دور از بزرگنمایی به مردم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به پیش بینی و تامین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: مقدمات و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه احصا شده و بر تعیین و معرفی عوامل اجرایی انتخابات نیز نظارت کامل صورت گیرد.

معتمدیان با اشاره به تعیین تکالیف دستگاه‌های مختلف درخصوص اجرای مصوبات سفر رییس جمهور و سفرهای شهرستانی، تاکید کرد: پیگیری و مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف برای اجرای مصوبات و جذب اعتبارات مصوب تداوم داشته و با اجرای دقیق و سریع مصوبات، نتیجه مطلوب به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به شناسایی و رفع موانع توسعه آذربایجان غربی در سفرهای شهرستانی و یکشنبه‌های حمایت از تولید، افزود: نتیجه تلاش مدیران دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های توسعه استان مشهود بوده و بیشترین نرخ کاهش بیکاری در بین استان‌های کشور به آذربایجان‌غربی تعلق گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بهبود شاخص‌های توسعه به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: فرمانداران به دنبال دیدارهای چهره‌به‌چهره و حضور در میان مردم و مشورت گرفتن از نخبگان جامعه باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.