×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ظرفیت راهسازی در آذربایجان‌غربی ۱۵ برابر شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت سالانه‌ راهسازی در این استان از ۹.۵ کیلومتر در سال به ۱۵۰ کیلومتر رسیده و ۱۵ برابر سال‌های گذشته شد.

سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه تودیع و معارفه روسای ادارات هماهنگی حمل و نقل و نظارت بر ساخت راه‌های آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: راه محور توسعه بوده و توجه به این بخش در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی ادامه داد: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیروهایی توانایی دارد که با تکیه بر تجربه و تخصص خود توانستند اقدامات درخشانی در حوزه راه‌های استان ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: باید از تمام توان خود برای توسعه راه‌های استان و محورهای مواصلاتی استفاده شود تا از بروز حوادث و سوانح جلوگیری شود.

حمزه‌لو افزود: وجود سه فرودگاه در آذربایجان‌غربی، پایانه‌های مرزی و ایستگاه‌های راه‌آهن فرصتی برای توسعه بوده و باید نهایت بهره‌برداری از این امکانات صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ و نقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

در این جلسه سعید اسدی به عنوان رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی و آرش امینی به عنوان رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی منصوب شدند.

 

بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت وکیل آباد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه جهت ارائه خدمات به عموم مردم و توسعه شاخص‌های اجتماعی احداث شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

سید محسن حمزه‌لو در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار و شهردار ارومیه از مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه، اظهار کرد: خانه‌های سلامت از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران احداث شده و موجب تقویت زیرساخت‌ها برای بهبود سلامت عمومی در محلات هدف می‌شود.

به گفته وی، عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه با زیربنای ۸۰۳ مترمربع در حال حاضر به اتمام رسیده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برای احداث این مرکز جامع سلامت ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده است.

حمزه‌لو ادامه داد: همچنین کار ساخت خانه محله وکیل آباد ارومیه در زیربنای ۵۲۵ مترمربع و با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.