×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست خبری دکتر رضازاده نماینده مردم سلماس با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سلماس برگزار شد

دکتر رضازاده،نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس در مقام تقنین و نظارت گفت:جا دارد از نمایندگان سابق سلماس در طول ۴۳ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر کنم و در پی اقدامات و فعالیت آن بزرگواران ما نیز سعی داشتیم همواره در مجلس از شهرمان دفاع کنیم و مشکلات شهر را از تریبون مجلس اعلام و پیگیری کنیم.

وی افزود:امروز وحدت و اتحاد حاکم در سلماس بین سازمان ها و ادارات و مسئولین بخصوص در میان مسئولین قوای سه گانه و اعضای شورای تامین و اداری مثال زدنی هست و هدف همه این عزیزان خدمت است و لا غیر.

رضازاده با اشاره به اینکه تا به امروز از ابتدای دوره نمایندگی این توفیق را داشتم تا با تمام وزرای دولت دیدار داشته باشم و مشکلات و مسائل سلماس را بطور مستمر و ویژه دنبال نمایم افزود:مهمترین خواسته از وزرا در طی دیدار ها ،مشکلات سلماس بود که همگی مثمر ثمر بوده و مشکلات بسیاری طی این دیدار ها و پیگیری ها حل و فصل شده است.

رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس فعالیت های انجام گرفته از جانب تمامی مسئولین گفت:تمام خادمین مردم باید عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند و این مهم میسر نمی شود مگر توسط رسانه و انتشار اخبار در رسانه ها.

نماینده سلماس اضافه کرد:امروز دولت مردمی،از هیچ مسئولیتی شانه خالی نمیکند و بهانه جویی نمیکند و علی رغم کمبود ها و تحریم ها و محدودیت ها همواره در طریق خدمت به مردم گام برمیدارد.

رضازاده با اشاره به لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم گفت:امروز ۱۹ ماه دیگر تا پایان دوره نمایندگی بنده باقی مانده است و تا ثانیه آخر این دوره وظایف خود را در جهت خدمت به مردم با جدیت تمام به جا خواهم آورد.

رضازاده با اشاره به عملکرد دوره نمایندگی و اقداماتی که انجام شده است گفت:در تمامی حوزه های عمرانی و اقتصادی شاهد تحولات شگرفی بوده ایم،در حوزه راهسازی امروز شاهد احداث جاده ها و اصلاح مسیر های حادثه خیزی هستیم که از مطالبات مردم بود که از آن جمله میتوان به تکمیل بزرگراه سلماس/تسوج و تکمیل پل نیمه کاره این محور اشاره کرد همچنین محور های دیگر نظیر جاده سلماس ارومیه و جاده سلماس به خوی با جذب اعتبارات ویژه در حال بهسازی و ایمن سازی هستند.

رضازاده،تکمیل بیمارستان نیمه کاره سلماس را از دیگر مطالبات مردم قلمداد کرد و افزود:در پی تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی در جریان سفر ریاست محترم جمهور امروز شاهد جدیت و سرعت تمام در اجرای پروژه هستیم،بطوریکه در شروع دوره مسئولیت بنده پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۹ درصد بوده و امروز این پروژه از پیشرفت فیزیکی۴۹ درصدی برخوردار است و با یاری خداوند متعال در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح فاز اول این پروژه خواهیم بود،همچنین در خصوص پروژه ندامتگاه سلماس روز شروع مسئولیت بنده پروژه دارای پیشرفت ۶۷ درصد بود و امروز با پیشرفت ۹۷ درصدی بزودی افتتاح خواهد شد.

نماینده سلماس با اشاره به لزوم حل مشکلات مسکن مردم مسائل و مشکلات مسکن ملی به جدیت دنبال می شود و در این خصوص طرح جامع سلماس تصویب شده است و با ابلاغ آن شاهد شروع پروژه های مسکن ملی در این شهرستان خواهیم بود.

رضازاده اضافه کرد:از پروژه های مهم شهرستان سلماس پروژه آب بند(سد)دیر علی بود که این پروژه از سال ۹۱ راکد مانده بود و با پیگیری هایی که انجام شد با تغییر عنوان پروژه،امروز پیشرفت قابل توجهی حاصل شده است و با پیشرفت ۳۶ درصدی در آینده نزدیک در خدمت روستائیان منطقه برای مهار سیلاب ها و استفاده برای آب کشاورزی قرار خواهد گرفت همچنین با تکمیل دریچه های هیدرومکانیکال سد دریک(شهدای کهنه شهر) ظرفیت این سد افزایش خواهد یافت و بخشی از مشکلات مربوط به حوزه آبیاری حل خواهد شد.

رضازاده پیگیری و حل مشکلات مربوط به جاده های روستایی را از دیگر اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود:امروز شاهد انقلاب اساسی در راه سازی جاده های روستایی هستیم،در سال گذشته جاده چندین روستا مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز پروژه جاده داراب دله زی با جدیت و سرعت هرچه تمام در حال انجام است و با افتتاح این جاده بخش بزرگی از مشکلات بخش کوهسار حل خواهد شد،همچنین محور روستاهایی نظیر شناتال اخیان،همت آباد،چوپانلو و گبر آباد در حال احداث هستند و پیش بینی می شود امسال شاهد آسفالت بیش از ۴۰ کیلومتری جاده های روستایی باشیم و در خصوص پروژه های بنیاد مسکن در روستاها امروز شاهد اجرای طرح هادی در ۱۱ روستای سلماس با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد هستیم.

نماینده سلماس گفت:پروژه های آبرسانی و گازرسانی به روستاهای سلماس با جدیت ادامه دارد بطوری که در روز های گذشته شاهد گازرسانی به ۲۲ روستای سلماس بودیم و این نوید را به مردم می دهیم تا سال ۱۴۰۲ روستاهای بالای ۲۰ خانوار بطور صد در صدی از نعمت گاز بهره مند خواهند بود وهمچنین در خصوص برق رسانی و روشنایی محور ها امروز شاهد تلاش بی وقفه هستیم.

رضازاده با اشاره به لزوم افتتاح سریع کمربندی ارتش گفت:تقدیر و تشکر ویژه دارم از امیر صادقی محترم،فرمانده تیپ ۲۶۴ سلماس که با همکاری های ایشان انشالله بتوانیم در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

رضازاده با اعلام این خبر گفت:در پی دیدار با وزیر ارتباطات،ایشان دستور اکید دادند تا تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت اینترنت بهره مند خواهند شد.

سلماس قطب دامپروری کشور می شود

نماینده سلماس با اعلام خبر کلنگ زنی قریب الوقوع پروژه دامپروری ۵۰ هزار راسی نژاد برزیلی و همچنین شروع پروژه گاوداری صنعتی ۵ هزار راسی توسط ستاد اجرای فرمان امام گفت:با توجه به شروع اخداث این پروژه ها سلماس در آینده نزدیک قطب دامپروری کشور خواهد شد و انشالله در وی این پروژه ها و همچنین ایجاد پروژه کارخانه کربنات سدیم در سلماس علاوه بر رونق اقتصادی شاهد اشتغال آفرینی حداکثری برای جوانان این شهر خواهیم بود.

خبر خوش نماینده به مردم سلماس

مراحل خرید و واردات دستگاه ام ار آی برای سلماس شروع شده است.

نماینده سلماس افزود.در پی دستور وزیر محترم بهداشت و تایید کمسیون ارزی وزارت بهداشت،مراحل خرید و واردات دستکاه ام ار آی و لاپاروسکوپی برای بیمارستان سلماس شروع شده است و انشالله تا پایان سال این دو دستگاه که مطالبه مهم مردم سلماس بود در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.