×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: امنیت مهمترین کالا برای آینده جامعه است

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت امنیت و حفظ آن در جامعه گفت: امنیت و مقوله‌های مرتبط با آن مهمترین کالای آینده برای جامعه خواهد بود.

سردار سرتیپ رحیم جهانبخش  در همایش پلیس با معتمدین محلی شهرستان بوکان افزود: ایران اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها، دشمنی‌ها و کارشکنی‌های کشورهای غربی، امروز امن ترین و مستقل ترین کشور منطقه و حتی جهان است.

وی اظهار کرد: امنیت مهمترین و با ارزش ترین کالای آینده است و کشور ما در ضمن امنیت پایداری که دارد امنیت را برای سایر کشورهای منطقه نیز تامین می‌کند.

رییس پلیس استان آذربایجان غربی گفت: به وضوح می‌بینیم کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای عربی منطقه و حتی ترکیه با وجود داشتن سلاح‌های پیشرفته و مدرن، ولی دارای امنیت متزلزل و آشفته و درخور تغییری هستند.

وی تاکید کرد: این مهم به آن دلیل این که این کشورها بر خلاف جمهوری اسلامی ایران امنیت شان وابسته است و مستقل نیست  به نحوی اجاره‌ای و خریداری شده است.

سردار جهابخش ادامه داد: وقتی که امنیت و آرامش محصول و تولید شده داخل کشور باشد قطعاً چنین امنیتی مستحکم نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی اضافه کرد: یکی از مزیت‌های جامعه اسلامی ایران همراهی و همکاری مردم است چون پشتیبانی مردم در تولید امنیت بسیار مهم و اثرگذار است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی یادآور شد: نظام اسلامی ایران خود را مسوول در مقابل جامعه می‌داند لذا می‌بینیم که آحاد مردم در تولید و استقرار امنیت نقش خود را بخوبی ایفا می‌کنند.

وی افزود: همچنان مردم در جنگ هشت ساله تحمیلی وقتی احساس کردن که نیاز است از امنیت و اقتدار کشور دفاع کنند خودشان به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح پیوستند و در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعث عراق ایستادند، این نمونه‌ای از نقش موثر مردم در برقراری امنیت است.

سردار جهانبخش اظهار کرد: هدف برگزاری چنین همایشی، استفاده از ظرفیت و توانایی‌های معتمدین و ریش سفیدان در تثبیت امنی، آرامش و آسایش جامعه است که پلیس با همکاری شما خدمات شایسته و بهتری در راه حفظ امنیت و نظم در جامعه به مردم ارائه می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.