×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزادگان نماد ایستادگی حق در برابر استکبار جهانی هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه هدف دفاع مقدس با رسالت امام حسین (ع) در قیام کربلا یکی است، گفت: جنگ تحمیلی و آزادگان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

 امیر سرتیپ علی حاجیلو  در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور در جمع آزادگان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن با مشاهده نقش دین در حکومت اسلامی به خود می‌لرزد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شعار عدالت طلبی و ظلم ستیزی در قلب مردم آزاده جهان، جا کرده است.

وی ادامه داد: دینی بودن حکومت در جمهوری اسلامی زنگ خطری بزرگ برای مدعیان مدیریت جهانی است.

امیر حاجیلو آزادگان را افتخار نظام اسلامی دانست و گفت: آزادگان سر افراز با ایمان و اراده قوی شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل و با اراده خود به دشمنان قالب شدند.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی برای گام دوم انقلاب، اضافه کرد: نیروهای نسل جوان باید ادامه دهندگان راه شهدا و ایثارگران باشند.

در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود ۴۳ هزار نفر از رزمندگان ایران به اسارت دشمن درآمدند که این افراد ۶ ماه تا بیش  از ۱۰ سال را در زندان‌های رژیم بعثی عراق سپری کردند.

در روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ اولین گروه آزادگان ایرانی پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق با ورود به کشور به جمع خانواده‌های خود بازگشتند.

آذربایجان‌غربی بیش از ۲ هزار آزاده سر افراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.