×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار آذربایجان‌غربی: امنیت امروز استان برای جذب سرمایه‌گذار مثال‌زدنی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت امروز استان برای جذب سرمایه مثال زدنی بوده و ما آمادگی سرمایه پذیری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را داریم.

محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی که با حضور پرویز فتاح برگزار شد، افزود: محرومیت در این استان گسترده است و ما به کمک بنیاد نیاز داریم.

وی اضافه کرد: ما از استان های امن کشور هستیم و در کنار طرح های محرومیت زدایی باید طرح‌های سرمایه گذاری مختلف هم اجرایی شود که در این زمینه، حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت بالا وجود دارد.

معتمدیان گفت: کشاورزی، صنایع تبدیلی، گردشگری، توریسم درمانی و معدن با شاخه های مختلف، می توانند زمینه ای برای سرمایه گذاری باشند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: تشکیل کمیته ای برای بررسی های این زمینه‌های سرمایه گذاری در استان با همراهی نهادهای مختلف و حضور نمایندگان بنیاد مستضعفان می‌تواند بسیار کارساز باشد.

معتمدیان با اشاره به اینکه سه شهرستان آذربایجان غربی شامل تکاب، چالدران و سردشت با وجود ثروتمند بودن، محرومیت های بسیار زیادی دارند، ادامه داد: شاخص های مختلف در برخی از این شهرها پایین بوده و امیدواریم با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان به سمت بهبود این شاخص ها حرکت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.