×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در سلماس

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه در سلماس، طی عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در سطح شهرستان سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهمان؛ ۲ کارگاه تولید مواد محترقه را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل؛ ۱۹ هزار و ۲۲۵ عدد انواع مواد محترقه,  ۶۳۸ هزار و ۴۶۵ عدد لوازم پیش ساز مواد محترقه  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار خرم نیا در پایان ازشهروندان درخواست کرد کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ گزارش کنند. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.