×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ هزار و ۵۴۷ نفر در سلماس واکسن کرونا دریافت کردند

رییس شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: از زمان اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲ هزار و ۵۴۷ نفر از افراد، گروه‌های پرخطر و سالمندان در این شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

دکتر حمیدرضا جباری روز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به این که آن دسته از سالمندان مشمول طرح واکسیناسیون کرونا که توانایی مراجعه حضوری ندارند، می توانند اطلاع دهند تا مسئولان بهداشت و درمان جهت واکسیناسیون آنها به منزل این افراد مراجعه کنند، افزود: تاکنون ۹۶۵ نفر از ۲ هزار و  ۵۳۰ سالمند بالای ۸۰ سال شناسایی شده در شهرستان، معادل ۴۲ درصد آنان، علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

جباری همچنین اعلام کرد: پس از انجام واکسیناسیون افراد بالای ۸۰سال، واکسیناسیون گروه سنی۷۵سال از هفته آینده شروع خواهد شد.

وی همچنین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی را با نقطه ایده آل فاصله دار توصیف کرد و گفت: هر چند که رعایت پروتکل ها در بین مردم بهتر شده ولی هنوز با وضعیت ایده آل برای کنترل و مدیریت پاندمی فاصله زیادی دارد.

جباری افزود: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و با انجام واکسیناسیون که بتدریج شروع شده ما بتوانیم هر چه زودتر این بیماری را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: امروز تنها راه عبور این وضعیت و کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مردم و مسوولان است. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.