×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست جدید بیمارستان خاتم‌الانبیا سلماس معارفه شد

آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء با حضور نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شورای تأمین، شهردار، اعضاء شورای اسلامی و شورای اداری سلماس در سالن آمفی‌تئاتر این بیمارستان برگزار شد.

عباس اسماعیلی ثانی مدیر شبکه بهداشت سلماس در مراسم معارفه ضمن تقدیر از رئیس سابق بیمارستان گفت: حضور دکتر انوری در این بیمارستان قطعاً مؤثر خواهد بود و همه ما در کنار ایشان خواهیم بود و ان‌شاءالله روزبه‌روز شاهد رشد بیشتر مجموعه بیمارستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس افزود: باید برای ارتقای سلامت جامعه تلاش کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نشود، زیرا رسالت حقیقی ما ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مردم است.

اسماعیلی ثانی در پایان ضمن ارائه گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه سلامت افزود: از زحمات، پیگیری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه دکتر رضازاده نماینده مردم سلماس تقدیر و تشکر می‌کنم امیدوارم با پیگیری‌های دکتر رضازاده در آینده نزدیک شاهد ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در سلماس باشیم.

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم معارفه گفت: بیمارستان سلماس روی یک‌روند مناسب در حال حرکت است و امیدواریم که بعدازاین هم شاهد رشد و تعالی روزافزون این بیمارستان باشیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با جدیت در رفع مشکلات، به‌ویژه مشکلات مالی تلاش می‌کند؛ اما بسیاری از مشکلات فراتر از حل آن در استان است و باید در سطح کشوری حل شود که بی‌وقفه در حال پیگیری هستیم.

همچنین دکتر بوستانی رئیس پیشین این بیمارستان گفت: باتکیه‌بر لطف خدا در چندساله گذشته اتفاقات خوبی رقم خورده است و ان‌شاءالله بیمارستان پرقدرت‌تر از گذشته در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشد.

انوری سرپرست جدید بیمارستان خاتم الانبیاء نیز در سخنانی عناوین برنامه‌های خود را در بیمارستان بیان کرد و از همه همکاران در بیمارستان خواست تا در این زمینه برای پیشبرد اهداف و رضایت بیماران همکاری صادقانه داشته باشند.

وی گفت: بیمارستان‌ها به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی که در بحرانی‌ترین شرایط، عزیزترین سرمایه انسان‌ها یعنی حیاتشان دست‌مایه چرخش آن‌هاست و بالاترین محصول هستی؛ یعنی سلامتی را می‌توانند تولید کنند قلمداد شوند که این سلامتی زیر بنای توسعهٔ پایدار است که مرهون انسان سالم است.

لازم به ذکر است در پایان این آیین از زحمات دکتر بوستانی تقدیر و حکم دکتر انوری سرپرست جدید بیمارستان به وی اهدا گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.